بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان دختر و پسر شهرستان ابهر

مطالب دیگر:
📂آشنايي با اردبيل و آداب و رسوم محلي و جغرافیا و صنایع و معادن آن📂بررسی تأثير هنر بر امور تربيتي و بررسی آفرينش و خيال و محاکات و پداگوژي📂بررسی تاريخ اسلام و صفويان و نفش دولت صفوی در بنیادگذاري تاريخ اسلامي📂کم وزنی کودکان و اثرات و راه های پیشگیری از آن📂بررسی خواب و مراحل آن و بررسی تأثیر خواب بر عملکرد انسان📂معرفی کمباین و تراکتور و بررسی بازده توان تولیدی و بازده کششی📂بررسی ریشه دوم و رادیکال و رادیکال مرکب📂بررسی صنعت رنگ و تاریخچه و مواد تشکیل دهنده و اثرات رنگ و رنگرزی📂بررسی زراعت عمومی و نوین و طبقه بندی گیاهان زراعی و شیوه تولید آنها📂روشهای موثر بر بهبود حافظه کوتاه مدت و بررسی ارتباط هوش و حافظه📂بررسی پروین اعتصامی و زندگینامه و نمونه آثار او📂بررسی وقايع تاريخي مهم كرمانشاه در عهد صفويه و نگاهی بر پل آجری کرمانشاه📂بررسي ارتباط بين اضطراب و ورزش و بررسی روانشناسی ورزشی و تاثیر ورزش بر سلامت روان📂بررسی فسیل و چگونگي تشكيل و انواع و موارد استفاده و نامگذاری آن📂بررسی چدن و آلیاژها و کاربردها و ریخته گری آن📂بررسی مهندسی صنایع و تاریخچه و ویژگیها و اهمیت آن و بررسی مفهوم بهره وري و نظم پذیری📂بررسی اقتصاد اسلامي و روش شناسی آن و بررسی رابطة‌ اقتصاد اسلامي‌ با اقتصاد متعارف‌ و قرآن‌ و سنت‌📂بررسی مدیریت تغيير و بهبود سازمان و سرعت بخشی به آنها📂بررسی خلاقیت و اجزا و رشد آن و بررسی عوامل تأثير گذار بر خلاقيت📂بررسی تحولات رويكرد استراتژي از بدو پيــدايش تــا به امروز و نظريات نوين بر مبحث استراتژيك
بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان دختر و پسر شهرستان ابهر 100|31006739|pgk
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان دختر و پسر شهرستان ابهر آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چکیده
هدف از تحقیق حاضر که فرضیه های عنوان شده به دو دسته فرضیه های کلی که شامل رابطه بین اختلالات رفتاری در بین دختران و پسران دارای تفاوت است و فرضیه های جزئی که شامل بررسی تفاوت بین هیجان پذیری – وسواس – گوشه گیری – پارانویا و افسردگی و پرخاشگری بی قراری و رفتار ضد اجتماعی بین دختران و پسران شهرستان ابهر پرداخته که جامعه آماری مورد مطالعه دو تحقیق حاضر عبارتند از دانش آموزان مقطع راهنمایی است که 60 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده و آزمون اختلالات رفتاری بر روی آنها اجرا گردیده و جهت آزمون فرضیه ها از روش t متغییر مستقل استفاده گردیده که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین دختران و پسران از لحاظ اختلالات رفتاری تفاوت معنی داری وجود دارد و همین طور بین تمام زیر مجموعه های اختلالات رفتاری در بین دختران و پسران تفاوت های معنی داری وجود دارد . سطح معنی داری آن برابر05/ 0 < p است .